Răspuns la orice întrebare legată de MyASUS
Cumpărarea unui produs electronic nu înseamnă numai ridicarea de la magazin a unui obiect ce poate rula câteva funcții. Fiabilitatea, durabilitatea, garanția, serviceul, update-urile de software, toate aceste lucruri mențin produsul în funcțiune și oferă utilizatorului posibilitatea de a-l folosi în siguranță. Spre exemplu, dacă ați optat pentru o tabletă OEM e puțin probabil ca aceasta să mai beneficieze de update-uri ale sistemului de operare sau de o garanție extinsă.
ASUS are grijă de utilizatori și după vânzarea produsului. Modelele ASUS sunt fiabile, beneficiază de expertiza unei companii ce are în spate o echipă R&D de elită formată din 4500 de ingineri iar sistemul de operare este menținut la zi. ASUS livrează frecvent update-uri ale sistemului de operare oferind funcții noi și un mediu sigur pentru rularea aplicațiilor.
Mai mult, compania oferă o nouă aplicație, denumită MyASUS, prin care utilizatorii pot fi informați despre produsele vândute și service-urile din apropiere. Produsele se pot înregistra rapid prin simpla fotografiere a acestora iar accesarea serviciilor, suportului telefonic sau fișelor de instrucțiuni se poate face prin câteva clickuri. MyASUS oferă răspunsuri la orice problemă legată de ASUS, fie că e ceva simplu sau ceva mai complicat.
MyASUS Online Chat
Aplicația Myasus pentru Android poate fi descărcată din Google Play.
Aplicația MyASUS pentru iOS poate fi descărcată din itunes.