Pagina de Facebook pentru business
Nu mai este de mult un secret că Facebook a crescut impresionant de repede și de mult în popularitate. Întrebarea pe care antreprenorii trebuie să și-o pună acum nu este dacă să se folosească de social media, ci cum să o facă mai bine. De cele mai multe ori, impresia generală este că întocmirea unei comunităţi online ajută doar în contextul informării şi al promovării. Din păcate pentru cei care își limitează activitatea pe social media, au numai de pierdut.
Utilizatorii unei rețele de socializare caută interacțiune. Pentru știri și marketing există site-urile și metodele specifice, iar Facebook-ul este locul unde au șansa să își exprime părerile. Un business page bine pus la punct este o unealtă foarte puternică pentru mulțumirea fanilor unui brand.
Un exemplu bun este pagina oficială ASUS. Limbajul de mark-up al Facebook-ului – FBML – oferă utilizatorului o capacitate impresionantă de a personaliza conținutul. Astfel, ASUS oferă formular de feedback pentru suportul tehnic primit, pagini personalizate pentru categoriile de produse, pentru concursuri și pentru evenimente. Nu ar fi mai simplu pentru utilizatori să aibă cum să se exprime ori de câte ori simt nevoia?