Oamenii de la ASUS: Peggy Yang, ZenFone Service Manager
ASUS este o companie multinațională recunoscută pentru produsele sale de înaltă calitate. Satisfacția clienților este la fel de importantă precum fiabilitatea și durabilitate.
“Industria tehnologică se schimbă rapid și este foarte competitivă. La serviciul clienți, obiectivul nostru este de a face clienții fericiți. Echipa noastră colaborează strâns cu alte grupuri pentru rezolvarea problemelor. Împărtășim cu mândrie și informațiile între culturi. De exemplu, modelul de servicii din Taiwan este unic pentru cei din Europa și SUA. Deci, este important să aveți o „atingere umană” în fiecare caz. Pentru a face acest lucru, echipa noastră lucrează îndeaproape cu echipele regionale pentru a rezolva problemele în funcție de fiecare are caz în parte. Serviciul pentru clienți necesită echilibrarea mai multor factori într-un efort de gestionare adecvată pentru locațiile clienților din întreaga lume.
Deci, chiar dacă obiectivul nostru poate fi același, trebuie să fim pregătiți pentru a satisface nevoile clienților noștri în moduri diferite. De asemenea, încurajăm echipele să împărtășească cele mai bune practici între culturi. Acest lucru ne ajută să analizăm problemele și să oferim cele mai bune soluții posibile.”