Extinderea garanției unui laptop ASUS cu ajutorul MyASUS
Perioada de garanție este, pentru orice produs, o perioadă mai mult decât dezirabilă, în care orice problemă care apare în utilizarea normală este remediată de producători. Asta înseamnă că nu vei fi nevoit să suporți chiar tu costurile unei reparații, care pot ajunge să fie destul de piperate, iar dacă produsul nu poate fi reparat vei primi gratuit un alt produs care să-l înlocuiască pe cel defect.
Dacă laptopul tău ASUS se apropie de expirarea perioadei de garanție, trebuie să știi că această perioadă poate fi prelungită, iar în acest articol îți vom spune exact ce anume va trebui să faci pentru asta. În primul rând, ține cont de faptul că pachetul de prelungire a garanției ASUS trebuie achiziționat și activat în perioada de garanție a produsului tău ASUS. Alte servicii ASUS (protecție locală împotriva daunelor accidentale / pachet de service al bateriei / păstrarea unității de hard disk / service la fața locului) trebuie achiziționate și activate în termen de 180 de zile de la data facturării produsului ASUS.
Notebook-urile sunt singurele produse pentru care poate fi achiziționat o perioadă de garanție extinsă, operațiune ce trebuie întreprinsă în perioada de garanție originală a produsului, iar garanția totală posibilă este limitată la maximum trei ani.
După ce te-ai decis, cum procedezi?
Dacă deja ai decis că îți place în perioada de garanție, va trebui să folosești aplicația MyASUS pentru a prelungi aceasta perioadă. Odată deschisă aplicația, mergi la setări și asigură-te că locația selectată este în concordanță cu regiunea în care ai achiziționat produsul ASUS.
ASUS Premium Care poate fi achiziționat o singură dată, ceea ce înseamnă că ASUS nu va oferi Premium Care pe același produs ASUS de două ori. După finalizarea achiziției prin MyASUS, ASUS Premium Care va fi activat automat. Nu este nevoie să îl activezi prin intermediul site-ului oficial ASUS. De asemenea, ține cont că, în măsura maximă permisă de lege, costul pachetului ASUS Premium Care nu poate fi rambursat după cumpărare.
Pas cu pas: procesul de cumpărare a extensiei de garanție
În bara de căutare din Windows, tastează și caută „MyASUS” (fără ghilimele) și apoi fă clic pe [Open] din fereastra rezultatelor căutării. Dacă nu există niciun rezultat găsit, înseamnă că este posibil ca aplicația să nu fie instalată pe computerul tău, așa că mergi la Cum se instalează MyASUS.
După ce ai deschis MyASUS, selectează [Centru utilizator], apoi conectează-te la MyASUS cu contul tău ASUS, pe care va trebui să-l creezi, dacă nu îl ai deja. Apoi va trebui să selectezi produsul existent pentru care vrei să extinzi garanția. Dacă încă nu ai înregistrat produsul, selectează [Înregistrare instantanee a produsului], apoi introdu numărul de serie și fă clic pe [Trimite].
Următorul pas este selectarea opțiunilor de garanție, urmată de selectarea [Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile ASUS Premium Care]. Dacă produsul tău nu este calificat pentru achiziționarea unui pachet de extensie de garanție, MyASUS va arăta că ASUS Premium Care nu este disponibil în acest moment.
Tot ce mai rămâne de făcut este completarea informațiilor de contact și de plată, apoi trebuie să faci clic pe [Achiziționare]. MyASUS va intra automat pe un site de plăți și poți plăti cu contul PayPal sau cu cardul de credit. După aceea, întoarce-te la Centrul utilizatorului și fă clic pe produsul pentru care ai achiziționat extensia de garanție. Pachetul de extensie a garanției va fi activat cu succes pentru dispozitivul tău și te poți relaxa!