Cum poți extinde garanția laptopului ASUS direct din sistem cu MyASUS
MyASUS este panoul software din care poți administra cu ușurință laptopul ASUS sau ROG. În interfață poți vedea configurația sistemului, numărul de serie, versiunea de firmware și poți iniția înregistrarea achiziției în portalul ASUS cu ID-ul tău de utilizator.
După autentificare, vei putea vedea lista produselor achiziționate și înregistrate anterior. Folosind numărul de serie poți adăuga instant și laptopul curent. Pentru fiecare produs ASUS poți vizualiza data la care va expira perioada de garanție (standard de 24 de luni).
Pe durata garanției, într-un termen de 180 de zile de la data facturii de achiziție, poți decide extinderea intervalului pentru a te bucura fără grijă de laptopul tău un timp și mai lung. Din aplicația MyASUS, achiziționează serviciul ASUS Premium Care care îți poate extinde garanția la o durată totală de maxim 36 de luni.
Serviciul se poate achita prin Paypal sau folosind un card bancar. În cazul în care extensia de garanție nu este disponibilă pentru laptopul tău, vei vedea un mesaj de genul „Asus Premium Care nu este disponibil momentan”.
În funcție de modelul laptopului, în MyASUS poți control și personaliza mai multe funcții ale sistemului precum:
- Modul de economisire și încărcare a bateriei
- Profilul privind funcționarea ventilatoarelor
- Particularizarea aplicării reducerii zgomotului de fond prin AI pentru microfon
- Filtrarea zgomotului de fond pentru difuzoare
- Activarea OLED care în cazul acestui tip de panou
- Stabilirea profilului ASUS Splendid, tehnologia care optimizează gama și temperatura de culoare, inclusiv facilitatea de reducere a luminii albastre
- Activarea sau dezactivarea funcției Tru2Life pentru îmbunătățirea redării clipurilor video
- Optimizarea conexiunii la Internet prin TaskFirst
- Activarea facilității WiFi SmartConnect ce asigură folosirea celui mai bun semnal WiFi disponibil
- Setarea tastelor Fn