Care au fost cele mai importante cuvinte cheie folosite anul trecut în România ?
Google, cel mai important motor de căutare folosit în România, a dat publicității un raport care ne prezintă listele cu cele mai populare căutări realizate în 2017. Aceste cuvinte cheie nu numai că sunt foarte importante pentru proprietarii de siteuri, dar ne sugerează și sfera de interes a majorității populației. Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public și care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp și termeni utilizați.
Ca în fiecare an, educația și examenele din sistemul de învățământ românesc sunt cele care au determinat un interes ridicat în căutările pe Google în România. Evaluarea, bacalaureatul, admiterea la liceu sau titularizarea sunt evenimentele care au alimentat multe dintre căutările românilor de anul acesta.
„Febra” Black Friday și noutățile tehnologice s-a văzut și ele în căutările lui 2017. Un lucru de remarcat pentru 2017 a fost că tenisul a depășit fotbalul în căutări, cu turnee ca Wimbledon și Roland Garros indicând un interes mai mare decât un meci precum România – Danemarca. Anul acesta a fost un interes ridicat pentru rețeta de socată și tiramisu (cea originală!), cum se face slime-ul (gelatină de jucărie) și sucul de roșii, iar la categoriile diete românii și-au orientat căutările către variantele indiană, cu cartofi și Rina.