ASUS își intensifică prezența pe segmentul Comercial cu un portofoliu cuprinzător
ASUS și-a anunțat strategia și obiectivele pentru segmentul comercial al pieței din regiunea EMEA, în cadrul ASUS Commercial Business Summit în Istanbul, Turcia, primul eveniment internațional de acest gen dedicat partenerilor.
Afacerile comerciale reprezintă o parte importantă a industriei de computere din întreaga lume, cu vânzări totale de 200 de milioane de unități în medie pe an. ASUS a confirmat începerea unui nou capitol din istoria companiei de peste 30 de ani, devenind un jucător pe segmentul comercial cu obiective solide, concurând pentru a oferi cele mai bune produse și soluții comerciale în fiecare clasă de echipamente.
După doi ani de pregătiri și lansări de succes pe anumite piețe, divizia ASUS Business este pregătită să livreze în 2022 o gamă completă de produse lansate în peste 40 de țări din regiunea EMEA.
Luând cuvântul în cadrul evenimentului, Madeleine Hung, directorul general ASUS West EMEA, a explicat noua strategie.
„Fiind date realizările noastre la nivel mondial în sectorul PC-urilor destinate publicului larg, dorim să ne extindem și să obținem mai mult în privința PC-urilor destinate segmentului comercial”, a declarat Hung. „Prin urmare, dorim să lansăm ASUS Business, portofoliul nostru cuprinzător destinat verticalelor de afaceri, care reunește o gamă largă de produse mereu în evoluție, software ușor de utilizat pentru eficientizarea operațiunilor business și asistență completă.”
În plus, Benjamin Yeh, directorul general ASUS East EMEA, a declarat:
„ASUS Business se angajează să ofere dispozitive și servicii fiabile și mereu funcționale în care puteți avea încredere, creând în același timp schimbări pozitive semnificative asupra mediului.” Yeh a adăugat: „Oferim o gamă largă de soluții agile și flexibile, care sunt adânc ancorate în viziunea clienților, mergând dincolo de dispozitivele hardware.”
În timpul Summit-ului ASUS Commercial Business, produsele au fost expuse în opt zone cu experiențe interactive, permițându-le invitaților să vadă ecosistemul în acțiune. Temele au inclus scenarii de lucru hibride, scenarii din industria ospitalieră și din mediul educațional, magazine retail, un birou de inginerie, un laborator de calculatoare și multe altele.
Experiență în proiectarea produselor
Călătoria de succes a companiei ASUS a început întotdeauna cu produsele. După ce s-a bucurat de succes mondial în sectorul PC-urilor de larg consum, ASUS se concentrează acum pe extinderea activității sale în domeniul PC-urilor destinate segmentului comercial. ASUS ia în considerare valorile cheie la care țin antreprenorii și proprietarii de afaceri pentru a consolida portofoliul comercial al anului 2022 cu produse de încredere, profesionale și construite pentru eficiență, cum ar fi seria de laptopuri business ExpertBook. Limbajul de design ExpertBook se inspiră din volumele geometrice, diviziunile clare și contrastele de lumini și umbre care sunt reprezentate în structurile arhitecturale din întreaga lume.
Apogeul acestui concept de design este modelul emblematic ExpertBook B9 – cel mai ușor laptop business de 14 inchi din lume. Acesta cântărește doar 880 de grame și are o grosime de 15 mm. Fiind una dintre primele realizări remarcabile ale gamei ASUS Business, ExpertBook B9 oferă o combinație incredibilă de tehnologie și portabilitate maximă. Notebook-ul a primit un feedback extrem de pozitiv din partea mass-media pe plan global, obținând multiple premii din partea presei internaționale de specialitate.
Campania ASUS Expert
Alături de o strategie puternică de dezvoltare a produselor și serviciilor, ASUS Business își propune să integreze activitățile de marketing cu cele de vânzări, concentrându-se pe vizibilitatea mărcii, leadership-ul de opinie, implicarea partenerilor și generarea de lead-uri. Campania ASUS Expert este pregătită să demareze în cursul anului 2022, oferind un instrument semnificativ pentru a-i ajuta pe partenerii noștri să își dezvolte afacerile pe piața SMB.
Sustenabilitatea contează
ASUS a aplicat strategii legate de sustenabilitate de multă vreme, de la începutul anilor 2000. Compania a introdus primul laptop neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon încă din 2009. În 2016, sediul ASUS a devenit primul din lume care a primit validarea Zero Waste to Landfill (Zero deșeuri la groapa de gunoi). În 2019, ASUS a fost prima companie din lume care a obținut un certificat de achiziții sustenabile ISO 20400. În 2021, am intrat într-o eră a transformării digitale pentru a optimiza procesele de management și procesul decizional, cu obiectivul clar ca, până în 2025, toate produsele cheie să atingă niveluri de eficiență energetică mai bune cu 30% comparativ cu standardul Energy Star. În privința acțiunilor pentru climă, ASUS și-a stabilit obiectivul de a utiliza 100% energie regenerabilă în centrele operaționale globale până în 2035.