Cum arată lansarea ideală pentru ultraportabilul Zenbook?
Săptămâna trecută a venit cu o nouă provocare pentru concurenții etapei cu numărul 9 a Blogwars. De data aceasta, bloggerii nu și-au încărcat tunurile, ci și-au antrenat imaginația. Tema propusă i-a provocat pe ImiDoresc.ro, Soacra.eu și Alter-Ego.ro să descrie evenimentul de lansare ideal pentru ASUS Zenbook.
Cei 3 s-au apucat să aștearnă cuvintele pe paginile web propunând fiecare câte o altă versiune pentru eveniment. Alter-Ego și-a închipuit o adevărată revoluție pentru România: schimbarea zilei naționale, a imnului, chiar și a monedei naționale care va deveni zenul. Ideea pe care blogger-ul a încercat să o sublinieze este că „promovarea unui produs sau concept ca să fie superlativă trebuie să uiți tot ce ai învățat despre promovare și să faci lucruri neconvenționale care fac oamenii să vorbească despre acel produs sau serviciu într-un mod cât mai natural cu putință.”
ImiDoresc în schimb, s-a gândit la o retragere radicală de la cotidianul urban către un templu din Hong-Kong, un loc misterios și rupt de realitatea orașului.
Soacra a numit Zenbook-ul laptop-ul care creează senzaţii, este laptop-ul care devine parte din tine în lupta ta cu jungla urbană. În concepția sa, Zenbook-ul a fost creat după un studiu al unei orologerii elvețiene pentru a învăța cum să se fabrică un produs de dimensiuni mici, dar de o calitate renumită. În al doilea rând, e nevoie de timp petrecut de călugării din templul japonez Kinkaku-ji pentru a experimenta pe propria piele ce inseamnă să fii zen.
Cine știe… poate propunerile vor fi luate în considerare pentru evenimentele viitoare organizate de ASUS…
Puteți citit articolele în întregime pe: Alter-Ego.ro, ImiDoresc.ro și Soacra.eu