ASUS îți poate ridica de la domiciliu un produs aflat în garanție pentru service
Dacă ești proprietarul unui produs ASUS, trebuie să știi că ai la dispoziție o foarte utilă și comodă opțiune de Pick-up & Return, care este disponibilă pentru service-ul produselor ASUS aflate în garanție. Categoriile de produse acoperite de serviciile site-ului de suport sunt: notebook-uri, dispozitive 2-in-1 cu Windows, netbook-uri, telefoane ZenFone, tablete, computere All-in-One, desktop-uri, monitoare, VivoPC-uri și mini PC-uri, proiectoare LED.
Dacă produsul tău prezintă vreuna dintre problemele acoperite de garanție, ASUS te scapă de toată bătaia de cap pe care o presupune deplasarea până la centrul de service, atât pentru a depune produsul defect, cât și pentru a-l ridica după reparație. Un curier trimis de centrul de service ASUS va ridica produsul de la domiciliul tău și ți-l va aduce înapoi după reparație, ceea ce este o opțiune cât se poate de comodă.
Tot ce trebuie să faci este să accesezi site-ul de suport tehnic al ASUS și să urmezi pașii descriși foarte intuitiv acolo. Vei găsi toate informațiile de suport de care ai putea avea nevoie. Spre exemplu, ai la dispoziție un tutorial foarte detaliat, cu fotografii explicative, despre cum și unde poți găsi numărul serial al dispozitivului tău pe o mulțime de produse ASUS. Sau poți afla ce deteriorări provocate de tine sunt acoperite, contra cost, de serviciul de reparații al lui ASUS, indiferent dacă produsul se află sau nu în perioada de garanție. Este util să știi asta în avans și vei afla detalii, inclusiv cu fotografii ale defectelor, pentru a ști dacă reparația este posibilă, întrucât în cazul unor deteriorări severe ale componentelor sau ale traseelor circuitelor de pe PCB, reparația va fi imposibilă și deci refuzată.
În secțiunea „Întrebări frecvente” vei găsi toate informațiile despre garanția comercială pentru notebook-uri, precum și informațiile despre linia telefonică de service care îți stă la dispoziție și tot ce trebuie să știi despre bateriile ASUS.
Linia telefonică de service pentru notebook-uri/telefoane/desktop-uri/AIO
- Telefon: +40-213301786
- Program de lucru: 09:00-18:30 (luni-vineri)
Site-ul de suport oferă și o mulțime de tutoriale care te pot ajuta să remediezi chiar tu o problemă a notebook-ului, tabletei, telefonului mobil, plăcii de bază sau dispozitivului de rețea ASUS pe care îl deții. Vei afla în detalii toate etapele pe care le poți parcurge și fără să ai cunoștințe la nivel de expert. Mai mult, site-ul oferă și ghiduri video, care sunt ușor de urmărit și îți arată, concret, tot ce trebuie să faci.
Reamintim ce categorii de produse sunt acoperite de serviciile site-ului de suport: notebook-uri, dispozitive 2-in-1 cu Windows, netbook-uri, telefoane ZenFone, tablete, computere All-in-One, desktop-uri, monitoare, VivoPC-uri și mini PC-uri, proiectoare LED.